Hallååå där!

Det här med bloggande är inte direkt min grej, men jag tänkte att jag fan skulle ge det ett försök.  Så här är jag.
Rätt nice design jag har gjort va?  Egentligen är det inte jag, utan Sandra som har gjort den. Hon kan ingenting om datorer, men när det gäller att designa så är hon riktigt grymt faktiskt. Hon började från Lunarstorm ( jävligt längesen), och så har hon då haft exakt allting man kan tänka sig via internet. Snart är det väl dags för porrsida, vilket man kan se på bilderna vi har tagit i hennes digital-kamera. Ni kan fråga Ante också, han blev väääldigt äcklad av oss sa han, men jag tror att han egentligen blev kåt  =)

Jag förstår egentligen inte vad det är man ska skriva här i sin blogg, fattar inte vad det är som är så intressant med att läsa om vad andra har gjort varje dag! men vi får väl se om det här är så beroendeframkallande som alla säger, eller inte!

Jag gillar att läsa gaybloggen.com , och nej inte för jag själv är gay, men den där amir är riktigt jävla tuuung . Och att han är iranie, vilket jag också är . Så de roligt! typ ?!  =)

Så vad ska jag berätta?!
Jag är 19 år, tog studenten iår , gick i THG ! just nu gör jag absolut INGENTING om dagarna så ni kommer nog få läsa jävla massa skit i min blogg.

Jag kommer i stort sett bara driva här i min blogg, så ta ingenting för seriöst, vill inte sluta som Katrin från eftersnacket i idol. Vilket jävla krig det blev där. Personligen tycker jag är hon är fett skön. Men det finns alltid en gräns också!

Sååååååååå,
jag ser fram emot att bli lika känd som kenza och blondinbella, så passa på att kommentera mina inlägg, haha! Och om det verkligen blir så, funderar jag på att byta mitt namn till svartskalletara.blogg.se   ... Jag lovar er att när jag väl kommer dit kommer jag slå blondinbella med en miljon läsare per vecka.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Ted

Då kommenterade jag först iaf :)

2008-10-20 @ 20:45:09
Postat av: Sandra

Fin blogg. ;D

jag tror nog du kommer bli beroende men famous... (?) haha!

2008-10-20 @ 21:45:03
URL: http://sandrabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0