jaduu!

Idag har jag inte sovit ett skiiit typ, som vanligt. Jerry ( sandras söööööta hund ) gnällde hela natten och inte nog med det, han drog ner och pissa på min pappas älskade persiskmatta, som han typ älskar mer än han älskar ngn annan i familjen . Så det blev ett jävla liv. Dessutom bajsa han också, snacka om oblyg va?

Sen drog ja till stan med Sandra.. jättesådärskoj
Vi fixa hennes hår.. jätteballt
vi drog hem till DIYAR.. jättenice

DIyar har lovat att kommentera i min blogg VARJE GÅNG JAG SKRIVER, wihoo ..
Snart är jag känd ;)

Fridens maddafaaaaackeers!

Kommentarer
Postat av: Ramen Sexi [email protected]

jahaa,. hade du kul hos diar då?,. VAH?, VAAH?

2008-10-24 @ 02:22:35
Postat av: Diar

Ja vi hade skitkul, wohoo? Ramen Sexy boy, avundsjuk eller?

2008-10-24 @ 02:25:27
Postat av: Diar....igen

Glömde säga att den här bloggen är tyyng! Kommer följa den varjedag från och med nuu. Är det stan varjedag?



PS. Jerry pissa på mattan, haaa!

2008-10-24 @ 02:37:24
URL: http://www.realmadrid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0