ojdå!

Ooopps, jag råkade försova mig. Skulle möta Sandra vid hennes jobb kl 4, vaknade för 10 minuter sen .
Somnade i mammas säng, hörde inte att det hade ringt, förlåt Sandra! Ska gottgöra dig när du kommer hem, har tacos hemma som jag ska göra åt dig . Du kan få massage? Va inte arg bara =(

Förhoppningsvis kommer vi vara hos Ante idag, eftersom vi aldrig har något bättre för oss. Det är så de blir när man bor på en jävla koss-ö !  Men filmkvällarna klagar jag inte på .

Nu får jag vänta på att Sandra ringer mig, är lite nervös. Men hon är ledig imorgon och i övermorgon så jag får väl ta igen det då .

Ha´re bra faan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får mig att låta som värsta aggro-barnet :P

Klart jag inte blir sur, jag var väldigt beredd på det ska du veta ;)

2008-10-23 @ 00:22:12
URL: http://sandrabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0