samma visa...

Aha , ännu en värdelös jävla dag!

Började med att jag vakna kl 15:00 .. a typ!  Sen har jag kollat på TV, alla jävla serier som man kan tänka sig se, i väntan på att Sandra ska komma hem .. För vi skulle till Micke och fixa hennes hår  .
Medan hon fixa sitt hår, kollade jag på Fireman . Så jävla bra film, Denzel Washington är ju fan någon man kan tänka sig smaaaaattraaa!!! =) Sjukt snygg är han (ramen dö inte) .

Så nu sitter vi hos mig, Sandra pratar i telefon med Ted och jag bloggar. Jag har kommit på att de här bloggandet är fan värdelöst men jag har mina fans, så jag fortsätter för dem =)

Imorgon är det iaf bio med Sandra tror jag, om vi inte bestämmer oss för att sätta oss på nivå. Det är ngt man ser fram emot. ..


HA DE!

Kommentarer
Postat av: diar

haha satt oxå o tittade på "man on fire". riktig jävla tung film. blir det bara bio imorgon? nää, trodde väl

2008-10-25 @ 01:27:55
Postat av: [email protected]

Asså Taara,. jag DÖÖÖR inte 4 ur information!!, jag tycker faktiskt att denzel é ganska het



hAhA, OCH jag kommenterar bara för att göra dig glad!



tro inte att du é bra på blogga nu,. :P

2008-10-25 @ 02:17:03
Postat av: [email protected]

Aha, OJ OJ! du menar smattra deleen! :P ahmagaad,. WHYYY,. WHYYY did u doo that :P

2008-10-25 @ 02:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0